Americká královna – Sierra Simone

Autor: Sierra Simone
Počet stran: 424

„Plazím se. S hlavou skloněnou, takže nevím, jestli se na mě Embry dívá, nebo ne. Snažím se dýchat pravidelně a na všech čtyřech se blížím k Ashovým nohám. Měla bych si připadat poníženě – koneckonců to je ponižující – avšak vědomí, že ani jednoho muže pohled na mě, jak se k nim blížím jako kočka, nenechává chladným, mi dodává sílu. Cítím se smyslně. Žensky. Mezi nohama cítím chladný vzduch, košile se mi vyhrnula nad zadek, do obličeje mi padají prameny vlasů a nemůžu si pomoct, celá z toho vlhnu ještě víc. Celá hořím. Hladovím.“

Začalo to polibkem ukradeným pod anglickou oblohou a skončilo cestou k oltáři.
Začalo to tím, že americký prezident vyslal nejlepšího přítele, aby mě pro něj získal, a skončilo to mým srdcem rozeklaným vedví.
Začalo to pohřbenými tajnostmi a nebezpečnými touhami… a skončilo u nás tří. Spojila nás láska plná nenávisti, láska ostřejší než břitva.
Jmenuji se Greer Gallowayová a sloužím k potěše prezidenta Spojených států.
Tohle je příběh americké královny.

Nová série Nový kamelot začíná knihou Americká královna. Společně se začteme do všech tří dílů, takže ode mě čekejte v následujícím období další dvě recenze. Co říct k prvnímu dílu, je to sexuální příběh o moci, dominantnosti, poslušnosti a někdo by řekl lásce, já to vidím spíše na posedlost. Každopádně vás bude mrazit, zda pozitivně či negativně už nechám na vás.

Greer Gallowayová je vnučkou vlivného muže, který se pohybuje ve vysoké politice. Je vedoucím strany a ona už od malička s dědou chodí na různé akce, aby pro něj špehovala. Před dítětem si totiž nikdo nedává pozor na pusu a reakce těla.
V dětství se potká s Merlinem, pro ni čarodějem, a ten ji sdělí, že si má nechat své polibky pro sebe, jinak tím někomu ublíží. Má z něj takový strach, že si slíbí, že nikdy nikoho nepolíbí. Vydrží ji to do její puberty. Na jedné oslavě potká staršího muže, do kterého se na první pohled zamiluje a dovolí mu, aby ji políbil. Pak už ho nepotká, jen mu píše a čeká, že se ji ozve. Trvá to 5 let než ho znova uvidí, ale není to veselé setkání. Potkává jiného muže, který ji připraví o panenství. Ráno mu nechá vzkaz a telefonní číslo, ale ten se už neozve.
Greer má tak podruhé zlomené srdce. Začne žít sama a věnuje se pouze své práci a knihám. Stane se učitelkou a dělá, že ji tento svět bez lásky a mužů stačí. Jednoho dne, o dalších 5 let později, na prahu jejího kabinetu stojí muž. Myslela si, že už ho nikdy neuvidí a najednou je přesně tam, kde byla před 5 lety. Netuší, že o pár dní později, potká i svého druhého osudového muže. Neví co má dělat, všechny ty emoce jsou zpět, má utéct nebo tomu jít napřed? Emoce, které cítila k obou mužům se míchají dohromady a ona má strach, jak to skončí, protože jeden z nich je prezident spojených států a druhý jeho nejlepší kamarád a viceprezident.

Maxen Ashley Colchester je bývalý voják a dnes americký prezident. Dokáže lidi kolem sebe přesvědčit, aby udělali co chce a nepoužil násilí. Je to dominantní muž a hledá ženu, která dokáže tuhle jeho osobnost snést i v soukromí. Jeho nejlepší kamarád Embry Moore po jeho boku válčil a po válce se stal jeho pravou rukou, stal se jeho viceprezidentem. Je to člověk kterému bezmezně věří a na kterém mu hodně záleží. Co se stane, když mezi ně vstoupí Greer, která je ochotná stát se submisivní ženou a doslova mu klečet u kolenou? To vše v příběhu Americká královna.

„Merlin vstal, uhladil si sako smokingu, v myšlenkách už někde jinde. „Až nadejde čas, nech si své polibky pro sebe,“ pověděl mi. Nedávalo mi to smysl. „Já ale dávám pusu jen dědovi Leovi a mamince a tatínkovi.“ „Takový je teď tvůj svět. Avšak až budeš starší, zdědíš tento svět,“ pověděl mi Merlin a ukázal do sálu. „Svět, který tvůj děd pomohl stvořit. A tento svět visí na vlásku, na vahách mezi důvěrou a mocí. Mocní se musí rozhodnout, kdy si mohou vzájemně věřit a kdy spolu musí bojovat. A tato rozhodnutí se nečiní rozumem. Činí se srdcem. Rozumíš?“
„Asi…,“ pronesla jsem pomalu. „Greer, jediný tvůj polibek může uvrhnout tento svět z přátelství do hněvu. Z míru do války. Zničí všechno, co tvůj děd vybudoval, a ublíží mnoha a mnoha lidem. A ty nechceš lidem ubližovat, že ne? Chtěla bys ublížit svému dědečkovi? Zničit všechno, co vykonal?“ Vehementně jsem zavrtěla hlavou. „No vidíš. Ale přesně to se stane, pokud se tvé rty dotknou rtů někoho jiného. Pamatuj na má slova.“

Ash i Embry mají své díly, takže se o nich dozvíte více v jejích příbězích, tohle je zatím příběh americké královny. A tento příběh, Americká královna, je protkaný tajnostmi, spalující touhou a sexem.
Greer je mladá a nezkušená dívka, přesto přesně ví, co od sexuálního života chce. A nakonec i přesto, že má za sebou jen jednu noc plnou sexu, je ochotná hned na podruhé stát se submisivní a nechat se ovládat dominantem.

Víte jak se stavím k sexuálním scénám, takže to pro mě bylo celkem náročné, protože zde je něco na každé druhé straně. Tento děj je na submisivitě a dominanci postaven, takže se to bohužel pro mě, nedalo ani přeskakovat.
I když jako profesionálka umím zvládnou cokoliv, tak některé scény byly podle mého názoru za hranicí reality a nedokážu si představit, jak to někoho může vzrušovat, ale proti gustu… Americká královna pro mne byla prostě trápením, i těch padesát odstínů jsem zvládla s větším přehledem. 🙂

Knihu Americká královna doporučím těm ženám, které jsou fanynkami padesáti odstínů, protože toto spadá do stejné kategorie. Chce to nebýt puritán a mít otevřenou mysl ohledně sexuální tématiky. Papír totiž snese vše a to je podle mě to, co si myslela i autorka, když tuto knihu psala.
Hlavně je to kniha pro dospělé nebo už sexuálně zkušené. Teď mě čeká druhý díl, kde podle názvu, půjde o příběh viceprezidenta, takže není moc času, pokud tedy máte zájem, tak šup do čtení, ať se můžete vrhnout na další díl.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet, kde si knihu Americká královna můžete zakoupit.