Dolíček na pravý straně tváře? Splněno.
Sexy pokřivenej úsměv? Splněno.
Mužná jizva na bradě? Splněno.
Uhrančivý oříškově hnědý oči? Splněno.
A ani se mě neptejte na velikost penisu. Hlava je u mě pouze začátek, čím níž pohledem klesáte, tím vypadám líp. Vážně, nekecám.“

Pravidlo dohazovačů č. 1: Nikdy se nezamiluj do klientky.
Poté, co mu zranění ukončilo nadějnou kariéru v NFL, se Ian Hunter vrátil zpátky na vysokou. Chce se dostat zpátky do hry, tentokrát na poli lásky a svádění. Coby spolumajitel úspěšné a tajné seznamovací agentury Dohazovači s. r. o. využívá své bohaté zkušenosti se ženami, aby pomohl nešťastně zamilovaným klientkám. Až když si ho najme Blake Olsonová, Ian zjišťuje, že ještě nikdy neměl beznadějnější klientku.
Blake nosí neforemné sportovní oblečení a příšerně staromódní boty. Bude zázrak, jestli se jí podaří získat vysněného kluka.  S profesionálním dohazovačem po boku se však rozhodne chopit se své šance. Ian ví, že jeho pravidla a rady jí určitě pomůžou. Když se ale Blake s jeho pomocí promění z obyčejné holky na sexy kočku, hrozí, že Ian poruší své nejdůležitější pravidlo – nikdy si nic nezačínat s klientkou…

Máte pocit, že jste se dlouho nezasmáli, neslyšeli dobré hlášky nebo neslyšeli dobrý příběh se špetkou vkusného sarkasmu? V tom případě kniha Pravidla dohazovačů je pro vás tou nejlepší volbou. Navíc vás překvapí po dlouhé době vyprávění z mužského pohledu, které není nevkusně sexistické nebo naopak nesmírně sladké.

Ian Hunter je prostě borec. Bývalý hráč fotbalu, který byl všemi milován a obdivován. Namyšlený, krásný a bohatý sportovec, který sbalí každou. Už asi máte tu správnou představu. Pak přišla nehoda a on skončil s fotbalem, ovšem stal se z něj hrdina. To ho ale z té deprese ze ztráty jeho největší vášně nijak nevytáhlo. Dokud nepřišel na to, jak využít všechny své zkušenosti a prodat je, aby ho to bavilo, vydělal si tím a navíc pomohl nesmělým slečnám s malým sebevědomím získat toho pravého muže.
Je namyšlený, sarkastický, má sexistické narážky, až brutálně upřímný, ale tak nějak skvěle. Bude Vás bavit, nebudete se moc od něj odtrhnout a se svým parťákem Lexem tvoří báječnou dvojku. Oba si je zamilujete. Když ale přijde nová klientka, která je zároveň nová spolubydlící jeho jediné kamarádky Gabs, Ianovi se změní život, najde totiž něco, co by mohlo zaplnit jeho díru, která zůstala po fotbale. Otázkou zůstává jestli takhle namachrovaný borec si to uvědomí.

Blake hraje volejbal, nosí staromódní žabky, velké mikiny, plandající kraťasy a culík. Je panna a ještě se nikdy nelíbala. Takže čisté nepopsané plátno, něco co kluky přitahuje, protože dojdou na vrchol té hory jako první. Chce získat kluka svých snů a požádá o pomoc Dohazovače s.r.o. a kdo se stane jejím koučem lásky? Ano, uhodli jste správně, Ian Hunter, ten děvkař.
Blake ale není tak nevinná  a nejistá, jak vypadá. Je v ní mnohem více a díky tomu, že se před Ianem nestydí, začne se její pravá osobnost drát na povrch, takže najednou má kouč lásky vedle sebe rovnocenného protivníka pokud jde o hru se slovy a navíc se z Blake stane sexy kočka, když odhodí ty velké a plandavé hadry. Její proměna je velice přirozená a bude vás bavit stejně jako Ian, navíc se ti dva skvěle doplňují.

„Pokud bych měl citovat jednu oblíbenou písničku, tak chlapi chtějí dámu na veřejnosti, ale dračici v posteli. Pokud mám odhadnout podle tvýho potřesení rukou, tak ty nebudeš umět uchopit v posteli žádnou část mýho těla. Pevnej stisk je vždycky důležitej. Chlapi si takovýchhle věcí všímají. Později ti pošlu náš plán. Podívej se na informace, který ti poslal Lex, a nezapomeň vyplnit dotazník. Nevolej mi. Piš pouze zprávy a maily. A teď musím běžet.“

Spisovatelka dala k sobě dvě postavy, které si perfektně sedly. Někdy se stane, že při čtení máte pocit, že to těm dvěma nevěříte, ale tady se vám to nestane. Několikrát jsem se opravdu smála hodně nahlas a skoro celou knihu jsem se usmívala. Je to vtipné, vzrušující, zajímavé, návykové.

Kniha je napsána po všech stránkách dobře. Některé kapitoly jsou kratší a následující kapitola navazuje na tu samou situaci, takže v té chvíli mi přišla zbytečná nová kapitola, ale na požitku ze čtení to nic nemění. Vše je jasné, nekomplikované, a i kdyby jste se od knihy odtrhli, tak vás přivítá zpátky a vy se hned zasníte a budete vědět, co se děje.

Jak jsem poukazovala na začátku, pokud se chcete pobavit, odpočinou si a na chvíli vypadnout z reality, tak doporučuji vzít Pravidla dohazovačů, udělat si drink, dát nohy nahoru a otevřít knihu. Zaručuji skvělý zážitek.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet, kde si knihu Pravidla dohazovačů můžete zakoupit.