Rytíř – Devney Perry

Autor: Devney Perry
Počet stran: 352

„Výčitky svědomí mi projely žilami a zasekly se mi v krku. Měl pravdu. Byla jsem naštvaná. A kdyby tu máma byla, omlouvala by se každou minutu každého dne.
Ale ona tu nebyla. Možná jsem  ten vztek a obviňování používala jako způsob, jak si ji udržet u sebe. Jakmile vyprchají, bude máma navždy pryč.“

Genevieve Daylee nečekala, že bude v den svých sedmadvacátých narozenin stát před soudcem. Ale v poslední době se toho stalo tolik neočekávaného, že to čekat mohla. Její matka, žena, kterou vždy obdivovala a zbožňovala, je pryč a zůstaly po ní tajemství a lži. Nevlastní bratr ji nenávidí a otec, s nímž se poprvé setkala až u matčina hrobu, je stejně cizí jako Isaiah Reynolds, který teď stojí před soudcem vedle ní. Isaiah je její zachránce. Ačkoli spíš než princ na bílém koni je to rozervaný rytíř v pomačkané zbroji. Ví o něm jen to, že pracuje jako automechanik, ale ode dneška s ním bude sdílet život. Právě se totiž stal jejím manželem.

Druhý díl ze série Clifton Forge nese název Rytíř. Vrhla jsem se na čtení ihned poté, co jsem knihu obdržela, protože první díl mne bavil, takže jsem očekávala stejně dobré počtení, ač s jinými hlavními hrdiny a co myslíte? Měla jsem správný pocit nebo ne? 🙂

Knihou Rytíř vás provedou Isaiah a Genevieve. Oba budete znát z prvního dílu, kde se sotva mihli, ale přesto měli důležitou roli, ale o nich to nebylo. Teď se dostávají na výslunní a to hned zhurta. Vzali se! Jsou manžel a manželka, přitom se znají sotva pár hodin, neví o sobě nic, ale důležité je, že jsou svoji. A proč? To už se dozvíte až při čtení.
Ovšem jedno je jisté a každému, kdo četl první díl to bude jasné. I zde bude hlavním tématem pomsta, touha po svobodě, motorkářské gangy a nevyřízené účtu, objasnění vraždy a samozřejmě romantická láska.

„Zvedla jsem bradu a jeho jiskřivé oči už na mě čekaly, vířící barva tmavla s každým dalším úderem srdce. Potom přitiskl své rty k mým a všechno zmizelo.
Moje obavy. Můj strach.
Moje srdce.“

Rytíř má jednu chybu, která pro mne není příliš podstatná, protože mám ráda knihy jak rychle ubíhající, tak ty rozvláčné, ono záleží vždy na příběhu… Oproti prvnímu dílu je tato kniha pomalejší, vyprávění nemá takový náboj jako Král. Odvíjí se pomalejším stylem, což je trochu na škodu, protože oproti Králi se neubráníte srovnání a nebudete mít tu potřebu číst a číst a otáčet stránky jako na běžícím pásu.
Ale příběh je zajímavý, napínavý a hlavně, my čtenáři, dostaneme spoustu odpovědí na otázky, které už se tvořily v prvním díle.

A protože jsem si autorku oblíbila, právě kvůli tomu, že dokáže napsat příběh poutavě, aby vás bavil (nemusí vás něco doslova nabít nedočkavostí, aby vás to bavilo, že jo?!), tak už jsem se dívala, o kom bude třetí díl. Tak trochu jsem to tušila, protože když se dočtete na konec, tak je tam jedna událost, dost podstatná, která bývalé členy motorkářského gangu nadzvedne ze židle a oni jako Rytíři na bílém koni, nemůžou tohle nechat jen tak a musí zajistit, že všichni jejich blízcí budou v pořádku, bezpečí a pohodě. Takže pojďte se se mnou společně těšit na vyprávění o … 🙂

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Beta, kde si knihu Rytíř můžete zakoupit.