Vzdorující královna – Meghan March

Autor: Meghan March
Počet stran: 256

„Když se další den ráno probudím, ke všem svým motivačním sloganům doplním ještě jeden. Nikdy mu nedovolím, aby mě ovládal. Myslí si, že mu patřím, ale nikdy mu patřit nebudu. Opakuju si to natolik často, aby se z toho stala mantra.
Z polštáře vedle sebe poznám, že tu někdo v noci spal, ale nepamatuju si to. Jestli tu spal Mount, rozhodně se mě nesnažil probudit. Udělal dobře, protože jsem měla v nočním stolku nůžtičky na nehty, kterými bych ho asi bodla, kdyby se mě pokusil dotknout.
V koupelně se zarazím, protože mi něco bleskne hlavou, a podívám se na sebe do zrcadla.
Vypadám stejně, ale zatraceně, copak se ze mě stala bláznivá krvežíznivá ženská? Rozhodně to musí souviset s Mountem, protože naprosto jistě vím, že mě něco takového nikdy předtím nenapadlo. Možná.“

Jsem jeho zábava. Jeho hračka. Splátka dluhu.
Říkám si, že Mounta nenávidím, ale tělo mě zradí pokaždé, když vstoupí do místnosti. Jak ho můžu chtít, a současně se ho bát?
Varovali mě, že mi poplete hlavu. Postaví můj mozek proti mému tělu.
Ale nedošlo mi, že nastane totální zmatek.
Mělo mě to napadnout. Pro Mounta neplatí žádná pravidla.
Nevzdám se. Neprojevím slabost. Neustoupím a vyjdu z téhle dohody bez jizvy na srdci i na duši.
Ale on má jiné plány…

Tak jsem se dočkala a přistál mi v ruce druhý díl série Mount trilogy s názvem Vzdorující královna. Po neočekávaném konci prvního dílu jsem se nemohla dočkat až otevřu tento díl a zjistím, jak to celé pokračuje. A těch málo stránek, které kniha má, jsou plné dalších napínavým okamžiků a vtipné a žhavé pokračující bitvy mezi hlavními hrdiny.

Lachlan Mount se nehodlá vzdát žádného boje, protože on boje nevede. On prostě přijde a získá co chce, ale jak už víme, tak poprvé narazil na problém, i když si myslel, že ho hned vyřeší, tak z malého se stal velký. Tímto problémem je vzdorující a bojující . I když její tělo přede přesně podle jeho pravidel, tak její mozek stále bojuje. A tak Lachlan hledá způsob, jak ji zkrotit. Nejen, že ji už v prvním díle slíbil bezpečí pro celou její rodinu, v druhém jí to po výhrůžce jejího manžela, který vstal z mrtvých, znovu připomíná, ale to nestačí, aby se ho přestala bát a začala mu věřit, že nejde jen o dluh, kterým si ji k sobě připoutal. A bohužel ani on není imunní a zjišťuje, že nejde jen o potřebu vlastnit vše co chce, ale o něco, co v životě nepoznal.

Po tom, co se u jejích dveří objevil její mrtvý manžel a začal ji vyhrožovat a Mount to během jednoho dne vyřešil a odvezl ji zpátky do zlaté klece, její myšlení se hodně změnilo. Sama uvažuje zda je v pořádku, že po druhé netruchlí pro manžela, ale spíše je zdrcená tím, že si uvědomuje, že její uvěznění není dočasné. Její místo k bydlení se totiž změní, už nebydlí ve svém starém pokoji, ale v soukromí Mounta a v jeho skříni už není jen oblečení na následující den, ale plná skříň jejího nového oblečení. Keira si uvědomuje, že právě ztratila veškerou naději na svobodu a tak se rozhodne, zhroucená v slzách na zemi šatny, že mu nedaruje ani jednu minutu klidu a že udělá vše, aby Lachlana Mounta zlomila.

„Byl jsem blázen, když jsem si myslel, že si ji můžu vzít, píchat ji a vystavit si ji v krabičce na polici jako každou jinou hračku.
Ale co si s ní teď sakra počnu? Včerejší večer byl výjimka. Až se vrátíme do New Orleansu, všechno se musí vrátit do starých kolejí. Není jiná možnost.
Děláš si ze mě kurva srandu? namítne hlas v mé hlavě. Jsi Lachlan Mount. Jsi bohatý. Určuješ pravidla. To kurva znamená, že můžeš mít, co chceš.
A to, co chci víc než všechno na světě, je, aby mě Keira zase oslovila křestním jménem.     Ovšem tentokrát… střízlivá.“

Vzdorující královna má necelých 250 stran, přesto dostanete vše, co potřebujete, aby jste si užili další jízdu s neohroženou Keirou a ďáblem Mountem. Jediné, co mě zklamalo bylo, že ten napínavý konec prvního dílu, který vás z velké části donutí číst druhý díl, je vyřešen během pár prvním stránek. A pak už jen jedete po tobogánu plných emocí z bitvy mezi nimi. Meghan ale opět ukončila druhý díl jako první a to hozenou bombou, která končí tikáním.

Po těch letech, co čtu tyto romány, píšu recenze a vy je čtete, tak víte, že neholduji sexuálním scénám, pokud jich je moc nebo mají detailní několistránkové popisy. Vzdorující královna má celkem dost sexuálních scén, najdete zde i detailní popisy, ale jde o dva až tři odstavce, vše je v rovnováze a příběh by bez nich nefungoval, takže jsem se zvládla bez přeskakování a musím uznat, že i užila. Kapitoly se střídají z jejího a jeho pohledu, takže stále znáte postoj  a pohled obou dvou hrdinů, což v těchto románech vítám.

Pokud jde o doporučení, tak tady jen můžu říct, že pokud jste nečetli první díl, tak honem na něj, ať můžete vzít do rukou i druhý díl Vzdorující královna. Nebo možná počkejte na konec června, kdy vyjde třetí díl, protože pokud nemáte rádi otevřené konce s nečekanou situací, tak je lepší, číst tuto sérii najednou. Vy co máte prví díl za sebou, tak na nic nečekejte a pořizujte si další část příběhu, protože vám vaše netrpělivé čekaní trochu zklidní než se společně dostaneme na konec příběhu Keiry a Lachlana.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet, kde si knihu Vzdorující královna můžete zakoupit.