Hravá angličtina v křížovkách – Zuzana Pospíšilová

Autor: Zuzana Pospíšilová
Ilustrace: Drahomír Trsťan
Rok vydání: 2014
Počet stran: 88

Nevíš, jak smysluplně naložit s volným časem během víkendu nebo prázdnin? Anglická slovíčka ti moc nelezou do hlavy? Překvap svého angličtináře i rodiče perfektní slovní zásobou. Sáhni po Hravých křížovkách v angličtině, začni luštit a uvidíš, že učení může být zábava. Díky vyluštěným křížovkám si upevníš znalost základních slovíček na témata: barvy, čísla, tělo, oblečení, rodina, domov, zvířata, nábytek, škola, ovoce, zelenina a dopravní prostředky. Navíc tě určitě rozesmějí vtipné ilustrace Drahomíra Trsťana, které si můžeš sám barevně dotvořit jako omalovánky.

Dnes pro vás opět nemám recenzi jako takovou, ale ráda bych vám ukázala, jak se dá jednoduše, hravě a zábavně učit děti angličtina. Nelezou jim anglická slovíčka do hlavy? Mají „odpor“ k učení se jako takovému a nějakému memorování? Chcete, aby volný čas trávily smysluplně, zabavily se, ale mělo to i nějakou přidanou hodnotu? Pokud jsou vaše odpovědi ano, tak Hravá angličtina v křížovkách bude skvělým společníkem pro vaše ratolesti.

Spojení autorky Zuzany Pospíšilové s ilustrátorem Drahomírem Trsťanem je vždy zaručeno úspěchem. A je jedno, jestli se jedná o pohádku nebo o „učebnici“ či pracovní sešit. Protože oba dokáží dát dětem vždy to, co je v tu chvíli pro ně zárukou zábavy.
Hravá angličtina v křížovkách je právě oním pracovním sešitem, ve kterém na děti čeká více než 100 křížovek, osmisměrek, doplňovaček a rébusů.

Ale líbí se mi, že autorka nezapomněla ani na samotné procvičování, takže krom té zábavné části se děti dočkají v sešitě Hravá angličtina v křížovkách i soupisu slovíček, s překladem a jejich výslovností z odvětví jako je oblečení, barvy, čísla, domácí zvířata, zvířata v zoo nebo také ovoce či zelenina. Všechno je rozděleno do částí, takže v ovoci je pouze jen ovoce a nepřiplete se tam zelenina, což beru jako velké plus, dá se to „učit“ postupně, od nejlehčího po nejtěžší.

A ve chvíli, kdy budou mít děti vše hotovo, můžou přijít na řadu pastelky či fixy a všechny ty skvělé ilustrace Drahomíra Trsťana si můžou vybarvit. Protože s tím autor ilustrací počítal, nechal je černobílé, aby se děti řádně vyřádily. Tudíž mým posledním je přání, aby vám v rodině Hravá angličtina v křížovkách přinesla zábavu a spoustu nových naučených slovíček z anglického jazyka.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Bambook, kde si knihu Hravá angličtina v křížovkách můžete zakoupit.