King
Zuřivý. Vášnivý. Odhodlaný.
Vyrůstal v nelítostném světě a vždy žil na hraně zákona. Dnes je umělecký tatér, ale také kariérní kriminálník a drsný alfa samec, který byl právě propuštěn z vězení.
Doe
Naprostý protiklad.
Její vlastní minulost jí je záhadou. Poté, co se probudí v popelnici celá potřísněná krví, není schopna vybavit si jedinou vzpomínku na to, kým je a odkud pochází.

T. M. (Tracey Marie) Frazier je jednou z nejprodávanějších autorek v USA a její knihy byly přeloženy do mnoha jazyků a vydány po celém světě. T. M. Frazier si užívá psaní románů s odvrácenou stranou, románů s antihrdiny a odvážnými hrdinkami. Žije na Floridě se svým manželem a dcerou, a když zrovna nepíše, tak se věnuje svým čtenářům, poslouchá country hudbu a cestuje.

Já přemýšlím, jak tuto recenzi začít. Když jsem dostala nabídku přečíst si Kinga, pochopila jsem, že se jedná o thriller a neváhala. Jenže, než jsem se k jejímu čtení dostala, už kolem mne proudily první reakce a všechny byly o tom, že je to erotické čtení, které všichni, co tuto knihu četli, nečtou, ovšem něco je zaujalo a dostalo na příběhu samotném… Tudíž frází „normálně tento typ knih nečtu, ale…“ určitě začínat (jako mnoho dalších) nebudu. 🙂

Po knihách jako jsou Royalové nebo Elitní klub králů jsem už na sexuální scény, sprostá slova zvyklá a proto mi to nedělalo „téměř“ žádný problém. Ovšem pozor, musí to být napsáno tak, aby to neodpuzovalo, nebo dokonce nepohoršovalo. Musí to být napsáno s určitou grácií, s chtíčem, tak, aby čtenář nepřeskakoval, ba naopak si ty scény užíval a nečervenal se až na… zádech třeba. 🙂 A autorka to v této knize dokázala. King je momentálně můj top.

V anotaci knihy se v podstatě dozvíte jen to, co jsou oba hlavní hrdinové zač. Ale už se nedozvíte nic víc. Určitě bych vám ráda naznačila, že setkání Doe s Kingem nedopadne úplně nejlépe, ale jejich cesty se zkříží docela fatálně. Objeví se zde také další postavy, z nichž mě nejvíce zaujal Preppy. A ten mne dovedl k slzám. Jo! Já se u erotického thrilleru rozbrečela jako malá holka. Když teď sedím a přemýšlím nad celým příběhem, musím uznat, že jsem ze začátku začínala číst a byla velmi skeptická, pořád jsem hledala něco, čím to bude tak dobré, od třetiny knihy jsem v tom ovšem byla až po uši a nedokázala se odtrhnout.

„Raději dám v sázku své tělo tam venku,“…..
….“než riskovat své srdce tady.“

King a jeho děj není zamotaný, přitom ale na vás čeká dost zásadních zvratů, které vám hnou žlučí, dočkáte se nečekaných odhalení a při některých scénách pocítíte neskutečné mrazení v zádech. Když jsem napsala, že děj není zamotaný, hodně z vás si teď může říct, že je to tedy předvídatelné, ale to zdaleka ne! Všechno, co se tam odehrává, je šokující, překvapivé, neočekávané, devastující, mrazivé… a skvěle napsané!
Jsou tam sprostá slova, hodně sprostých slov, jsou tam sexuální scény – takže čtení není pro prudérní čtenáře, ale k těm hrdinům, jejich postojům a tomu, co všechno dělají, se to hodí a určitě se nad tím nebudete pozastavovat, ke konci knihy už určitě ne. 🙂

Někdy lituji, že nemůže být recenze jen taková: „boží, boží, boží – přečtěte si to“. Protože v tuto chvíli mám pocit, že nedokážu popsat, jak moc se mi to líbilo, jak moc budu ráda, pokud dáte na mou radu a přečtete si tento erotický thriller.
King je pro mne o něco lepší než Elitní klub králů a to z jednoho prostého důvodu. Dostal mne tím, že není složitý, není překombinovaný, při jeho čtení jsem si jen užívala celý děj, to jak plynul a já čekala, jak všechno dopadne. I přesto, že je to „odpočinková“ četba, nenechala mne odpočinout si ani na minutu a musím říct, že se nemůžu dočkat druhého dílu.

Jak mí čtenáři určitě z tohoto textu poznají, psala jsem recenzi téměř ihned po dočtení, abych všechny své pocity dokázala předat. Abych nezapomněla na to, jak se mi King líbil, a hlavně abych se mohla ještě na chvíli vrátit zpátky za Doe a Kingem, aspoň v myšlenkách. Ten konec, který vás bude čekat, je docela šílený, ne docela, ale úplně, a můžu vám slíbit, že tohle jen tak nenecháte a po dočtení budete se mnou netrpělivě očekávat další díl…

Pokud se vám líbili Royalové nebo zbožňujete Bishopa a jeho Elitní klub králů, rozhodně vám King nesmí uniknout! Tohle sousto si užijete na sto procent.

Za recenzní výtisk děkuji obchodu MegaKnihy.cz, kde si knihu King můžete zakoupit.

2 odpovědi na “King – T. M. Frazier”