Hříšník3: Tak to jsi na tý správný seznamce.
HumříKraťasy: Už jsi nad tím někdy přemýšlel? Že by sis užil s jiným klukem?
Hříšník3: Pořád. Jsem za rovný příležitosti. Co ty?
HumříKraťasy: Ehm…
Hříšník3, 21 let
Student oboru finance. Potají striptér. Zatraceně sexy.
Hříšník3: Já bych to bral, jestli i ty. Můj život je teď tak trochu jeden velkej chaos. Škola, práce, stres s rodinou. Jo, a taky bydlím s tím nejotravnějším klukem na světě. Potřebuju rozptýlení. Určitě to tak chceš?
HumříKraťasy: Možná to chci o něco víc, než by se mi chtělo přiznat.
Hříšník3: Hele, posouvat hranice je fajn, na tom není nic špatnýho…
HumříKraťasy:To říkej mýmu fotrovi, co potřebuje mít všechny pod palcem. A navíc co když bude ta trojka trapas?
Hříšník3: Tak to bude trapas. Se přece pak už nikdy nemusíme vidět, ne? Hlavně mi slib, že se do mě nezamiluješ.
HumříKraťasy: To by byla docela změna…

Knihy od Elle Kennedy mám moc ráda. Jen si vzpomeňte na sérii Briar U nebo neodolatelné bratry Royalové, takže jsem byla natěšená, co mě čeká jízdu. Už jsem od ní a jejich spoluautorek zažila lásku mezi mužem a ženou, lásku mezi dvěma muži a tentokrát nás čeká spletenec přitažlivosti mezi mužem, mužem a ženou. V příběhu Přísně tajné je neobvyklá trojice, ve které každý člen přichází na to, že je vlastně jeho dosavadní život jenom přetvářka.

Hlavní hrdina, kolem kterého se celý příběh Přísně tajné točí je Keaton Heyworth III. Kluk z bohaté rodiny, která vlastní farmaceutickou firmu. Život mu nalajnoval otec, přítelkyni už od střední a má pocit, že je to tak jak má být. Studuje biologii a když nastane čas, aby si přidal finance, protože se blíží konec školy a převzetí rodinné firmy, zariskuje a tajně si podá žádost na stáž, která se zabývá mořskou biologií.
Zná snad každý detail o zvířatech, chce být vědec a už se tak ve spoustě věcech chová. Když mu jeho přítelkyně sdělí, že by si přála na narozeniny trojku s dalším mužem, postaví se k tomu jako vědec a to podle něj znamená, že by se mělo zkusit všechno a navíc pro svou přítelkyni je schopný udělat vše. Nechce, ale nikoho koho zná, proto si nainstaluje aplikaci Kink a během chvíle dostane zprávu od Hříšníka3. Začne si s ním psát a zjistí, že je ten kluk vtipný, milý a má vyrýsované tělo, což mu přijde vzrušující a začíná být zmatený. Keaton žije v domě bratrstva, hraje fotbal a je velice hezký a přitažlivý. V domě je velice oblíbený, jediný kdo ho nemá rád a on nemusí jeho, je jeho protikandidát na prezidenta bratrstva Luke Bailey.

„Zvyky jsou zvláštní věc. Pochytíte je, ani nevíte jak. Třeba když se jednoho dne vzbudíte a dáte si krůtí sendvič a pak uplynou dva měsíce, během kterých jste krůtí sendvič jedli každý den, řeknete si: Hm, tak to vypadá, že mám ve zvyku dát si každý den krůtí sendvič.
V tomhle případě je ale krůtí sendvič eufemismus pro žhavý sex s klukem.“

Luke Bailey nepochází z bohaté rodiny. Žije v tomto městě a protože je odhodlaný dostat se z bídy a vydělat tolik peněz, že nebude vědět co s nimi, přihlásí se na místní univerzitu a zažádá o stipendium pro místní obyvatele. Na školu se dostane, ale musí odejít z domu, protože se do něj vrátil jeho bratr, kterého zrovna propustili z vězení. Jeho máma se chová jako by měla jen jednoho syna a oba se ho snaží obrat o všechny peníze. Když se odstěhuje do bratrstva, musí platiti nájem, jídlo a další věci, které nepokryje stipendium, a tak pracuje jako striptér a barman.
Jeho život se skládá jen ze školy, učení a práce. Nerad se svěřuje (Přísně tajné, že jo?!) a protože nemá času nazbyt, tak se moc nepřátelí s ostatními bratry a chodí jen na povinné akce, takže ho ostatní nemusí. Když se ale dozví, že prezident nemusí platit nájem, přihlásí se, protože by mu to pomohlo v posledním roce, aby měl více času na učení a nemusel pracovat skoro každou noc.
Netají se tím, že ho přitahují obě pohlaví, ale protože nemá čas na žádné vztahy, používá aplikaci k sexu na jednu noc, která nabízí úplně vše pokud jde o sex. Jednoho dne se přihlásí a zadá, že by měl chuť na trojku a vyskočí mu shoda s párem, který je na obrázku v plavkách a bez hlav. Zaujme ho, jak fotka, tak přezdívka humříkraťasy a napíše. I když to netuší, tohle mu změní život…

Příběh Přísně tajné vás drží v napětí, jak to vlastně s klukama dopadne. Sem tam je nějaká sexuální akce nebo rozhovor, který je plný vzrušení, ale pokud na to nejste, tak vás to asi neosloví. Každopádně dějová linka je velmi zajímavá, čtete o tom, jak se kluk vyrovnává s tím, že má jinou orientaci než si myslel a s tím, jak žít mezi bohatými a nezbláznit se.

Styl psaní se nemění, vše je přehledné, navazující a dává smysl. Za mě kniha nepatří k topkám, ale nelituji, že jsem si ji přečetla, nejde se každou knihou překonávat. Dostala jsem to, co jsem chtěla a tak jsem spokojená.

Závěrem můžu říct, že pokud jsou holky vaše oblíbené spisovatelky, tak vás nezklamou a pokud to bude vaše prvotina, tak to nebude promarněný čas. Děj knihy Přísně tajné je poutavý a dynamický a pokud vás zaujme tento styl, tak máte otevřené dveře k dalším skvělým knihám.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet, kde si knihu Přísně tajné můžete zakoupit.