Sváděj mě – Kennedy Stacey

Autor: Stacey Kennedy
Počet stran: 208

„Místo lhaní, protože to jí nikdy moc nešlo, prostě přikývla. Dívala se, jak odchází, stále nahý a s plným kondomem nasazeným na tom úžasném přirození. Její pozornost plně upoutal jeho pevný, svalnatý zadek a křivka širokých zad. Jak snadné by bylo uvěřit, že muži mohou být dobří. Že jim může věřit. Ale muži lhali. Ničili životy. Žádnému z nich nic nedlužila, a už vůbec ne cizinci, který si myslel, že má právo na nějaké vysvětlení.“

Zoey Parkerová zosnovala plán pomsty ve třech krocích:
Získá vstup do velmi exkluzivního erotického klubu Phoenix.
Prožije své nejdivočejší fantazie přímo před očima svých dávných nepřátel a tím jim dokáže, že ji nezlomili.
Zmizí a už se nikdy nevrátí.
Jediný zádrhel v jejím plánu? Rhys Harrington, majitel Phoenixu a muž, od kterého by si měla zachovat odstup…

Rhysovi vlivní klienti platí absurdní částky, aby mohli sledovat, jak se účinkující v jeho klubu oddávají svým touhám. Jeho jediné pravidlo? Smíte se dívat, ale nedotýkat. Stačí však jediný pohled na Zoey a Rhys ví, že se jeho kodex otřásá v základech. Když se mezi nimi rozhoří spalující vášeň, Rhys si uvědomí, že chce víc. Jenže Zoey hodlá za každou cenu zmizet… a on hodlá za každou cenu zjistit proč.
Vychází v překladu Zdenky Liškové.

Erotický román Sváděj mě od nakladatelství Metafora mě velmi mile překvapil. Jak víte, většinou sex přeskakuji, ale tady to nešlo a ani nebylo třeba. A to proto, že hlavním místem v příběhu je erotický klu, ale ne ledajaký. A sexuální hrátky jsou napsané tak, že vás nenudí, nepobouří a nejste jimi přehlceni, i když jsou snad všude. Navíc to velmi dobře ladí s romantickou linkou, takže za mě palec nahoru.

Hlavní hrdinka si neužije vysokoškolský život podle brožury. Není moc společenská, jde si spíše za svým snem a to být veterinářkou. A tak studuje a studuje, aby měla dobrý prospěch a mohla po biologii jít na veterinu. Pár měsíců před koncem školy, jde Zoey s kamarádkami na párty, ze které si ráno nic nepamatuje, ale její nahá fotka obletí celou školu a stane se terčem pomluv a posměchu. Následující rok zůstává v New Yorku, abyse mohla pomstít dvěma klukům, co to celé zavinili. Její sny jsou totiž spláchnuty do záchodu a její citová stránka zamrzla. Už nikomu nevěří. Až v den své pomsty, která se koná v utajeném erotickém kluku, potká muže, který ji dokáže, že všichni nejsou stejní.

„Rhys přikývl, dlouze vydechl a podíval se na náhrobek. „Nedokázal jsem ji přesvědčit. Nemohl jsem jí pomoct. Nemohl jsem udělat nic, co by ji zachránilo. Ale nejhorší ze všeho bylo, že mě k sobě nepustila. Když umírala, křičela tak, že mě to bude navždy pronásledovat. Nebyl v ní žádný klid, žádná láska, jen vztek.“ Krátce se na Zoey podíval. „Vím, že sis prošla peklem. Že to jen tak nepřebolí. Ale nedělej to, co udělala Katherine. Nenech se tím pohltit tak, že tě to úplně změní, že už to nebudeš ty. Slib mi to.“

Sváděj mě je o erotických fantaziích, které se zakládají na sexu s lidmi a před nimi, ne na sexuálních technikách. Spisovatelka ukazuje, že sex před lidmi, ať už jste aktér nebo pozorovatel či hromadný sex, může vzrušovat a není nutnost se za to stydět, když to provozujete na těch správných místech.

Čtení jsem si opravdu užila, vše je srozumitelné, automaticky vám některé scény běží hlavou a vy nemáte pocit, že je to absurdní. U čeho jsem se jako člověk pozastavila, bylo to, jak dokážou dělat všechny ty věci před sebou za zavřenými dveřmi a znát se i v těch nejintimnějších chvílích a pak spolu jako parta přátel večeřet a normálně si povídat. Tohle bych asi tak úplně nedávala…

Tato série bude podle mého názoru velmi čtivá, doufám, že se to po prvním díle nezvrtne. Sváděj mě bylo zajímavé čtení, takže pokud máte rádi erotické romány s nádechem klasické lásky, je to určeno přímo pro vás.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Metafora, kde si knihu Sváděj mě můžete zakoupit.