Ukradený polibek – L. J. Shen

Autor: L. J. Shen

„Její výraz se změnil z nadšeného v ustrašený, z plných rtů jí opadl úsměv. Shlédl jsem na její zakřivené černé řasy. Na oči jako dva korálky. Příliš sytě modré, než aby vypadaly skutečně. Nejradši bych se postaral, aby jí i kůže ladila k těm očím, až bych ji uškrtil za to, jak je tvrdohlavá. Kdybych jen býval tušil, jaké s ní budou problémy, asi bych odolal pokušení, abych ji jejímu fotrovi vzal. Teď však představovala už jen můj problém, a já nemám ve zvyku přiznat porážku, natož abych se nechal porazit puberťačkou.“

Jeden polibek.
Dva muži.
Tři vzájemně propletené životy.
Říká se, že první polibek byste si měli zasloužit.
Ten můj mi pod černou oblohou Chicaga ukradl ďábel v maškarní masce.
Říká se, že svatební sliby jsou svaté.
Svůj jsem porušila, než jsme vyšli z kostela.
Říká se, že vám srdce bije jen pro jediného, toho pravého.
Moje se rozervalo vedví a krvácelo pro dva muže, kteří o něj bojovali až do hořkého konce.
Byla jsem zaslíbena Angelu Bandinimu, dědici jedné z nejmocnějších rodin chicagské mafie.
Provdala jsem se však za senátora Wolfa Keatona, který mě získal jako výkupné za otcovy hříchy.
A teď se musím rozhodnout, který z těch dvou mužů bude mým osudem.

Ukradený polibek je další zamilovaný příběh, který se vám dostane pod kůži. Mladá dcera italského mafiána, který má pod palcem celé Chicago, je nakonec prodána jeho největšímu nepříteli, který není mafiánem. Kdo vlastně stojí na prvním místě v prioritách mafie a jak se takový lidi umí dostat k takové moci, je jedna část tohoto příběhu, ta druhá je láska a veškeré její nástrahy a odnože.

Franceska Rossiová je devatenáctiletá dcera Arthura Rossiho. Muže, který vede Organizaci, neboli celou mafii v Chicagu. Po návratu z internátní školy, kde ji učili správnému chování a dodržování etikety je na čase, aby ji byl vybrán manžel. V tomto Frankie měla štěstí, protože muž, který ji byl určen, Angelo Bandini, se ji líbí už odmalička a tajně ho miluje. Nemůže se dočkat až papá konečně schválí jejich sňatek a ona se za něj provdá. Před jejich oficiální první schůzkou, ale přijde jako blesk z čistého nebe muž, který ji ukradne první polibek a druhý den ji papá prodá tomuto zloduchovi. Není to žádný mafián, je to senátor a tím se její svět celý zbortí a Franceska hledá tu nejlepší cestu ven.

Wolfe Keaton je senátor a hodlá být budoucí prezident Spojených států Amerických. Neměl šťastné dětství, přišel o všechny co miloval, a viní za to jediného člověka, Arthura Rossiho. Jeho cílem se stalo zničit jeho i celou Organizaci a nic ho nezastaví. Nemá přátelé, žádné emoce, žádné koníčky, žádný život, jen touhu po pomstě.
Když se rozhodne do svého plánu zahrnout jedinou dceru jeho úhlavního nepřítele, má pocit, že vyhrál, že teď už mu nestojí nic v cestě. Ale špatně odhadl kdo je ta mladá puberťačka zač. Zlomí mu vaz nakonec mladá dívka nebo jeho vlastní osobnost?

„Odešla přesně tak, jak pohrozila. Nevěřil jsem, že to udělá. Myslel jsem, že se přes noc vyběsní a ráno si spolu promluvíme. Je snad koneckonců pochopitelné, že jsem se jí chtěl za ten její polibek v kampusu Severozápadní – po němž na několik hodin zmizela a byla v hotelu s Angelem – pomstít. Moje žena však má do poslušnosti daleko. Místo aby na mě začala řvát, našla v sobě kuráž.“

I když je mezi hrdiny velký věkový rozdíl, jejich povahy, životy i způsob myšlení k sobě seděli jako poklička na hrnec. Neměla jsem za celou dobu pocit, že by to byla nějaká překážka, i když jsem si na začátku myslela, že to bude nejspíš problém. Díky tomu, jací byli, se příběh Ukradený polibek stal návykovým a kdybych měla prostor a čas, věřím, že jej přečtu na jeden zátah.

Ukradený polibek je velmi čtivý, nejen díky tématu, ale i způsobem, jak je napsán. Kapitoly na sebe navazují, není to střídačka pohledů obou hrdinů kapitoly po kapitole, ale větší část pro sebe zabere hlavní hrdinka.
Což, řekněme si, je správné, žena vždy více prožívá emoce, věci řeší, mluví a přemýšlí. Takže mi to přijde vyrovnané a pro příběh ideální. Co je velmi hezké zpestření, že každá kapitola začíná stejnou ilustrací jako je přední strana obálky.

Ukradený polibek si najde místo v knihovně každé mladé slečny, dívky a ženy, která touží po příběhu s dobrým koncem, kterému předchází několik zamotaných uzlíků. Protože láska, která nezdolá několik překážek, přece není opravdová láska a to tato kniha přesně splňuje. Věřím, že se už po několikáté opakuji, ale opět doporučuji sušenky či čokoládu, domácí limonádu nebo skleničku vína, klidný koutek a nechat se unášet na křídlech lásky.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Baronet, kde si knihu Ukradený polibek můžete zakoupit.