Ochránce – Jodi Ellen Malpasová

Autor: Jodi Ellen Malpasová
Počet stran: 448

„Narovnám se, spojím si ruce před sebou a kývnu. „Nepospíchej,“ řeknu vyrovnaně, ale oči mě zradí, když klesnou k záplavě luxusního materiálu v její ruce. Polknu a v duchu si vystřelím mozek z hlavy. Kdybych hlídal nějakýho chlapa, pravděpodobně bych postával na konci baru v nějaký hospodě, nebo ještě líp, užíval si nějakej živej přenos sportovního zápasu. Zasraný nakupování! A ještě ke všemu spodního prádla? Lucinda mě musí fakt nenávidět.“

Lidé si myslí, že mají Camille Loganovou přečtenou: tatínkova holčička; krásná, rozmazlená mladá žena, které tatínek financuje její životní styl. Ale Camille je zvyklá mít život ve vlastních rukou. Jednou udělala chybu, která se jí krutě vymstila. Nyní se snaží být nezávislá, ovšem kvůli obchodním aktivitám svého otce je v ohrožení. Jake Sharp také v minulosti udělal chybu a následky byly zničující – a to jak osobně, tak profesionálně. Přísahal, že už nikdy nedopustí, aby se to opakovalo. Proto přijme práci bodyguarda Camille Loganové. S její pověstí v tom nevidí žádný problém. Ona je ale ve skutečnosti jiná. Je soucitná, vřelá a zábavná, a povinnost ji chránit se brzy začne prolínat s potěšením. Ale Jake ví, že ji nemůže mít…

Ochránce je první erotický román od Cosmopolis, který se mi dostal do rukou. Když jsem to slyšela, zavládli ve mně různé, protichůdné pocity. Na jednu stranu jsem byla zvědavá a plná očekávání, na druhé straně jsem si říkala, doufám, že nezvolí něco moc přehnaného, ať nepřepálí začátek a obávala se čtení.
J. E. Malpas je totiž známá tím, že umí napsat obojí, tedy lehkou i tvrdou erotiku, a jak všichni víte, já té erotice do detailu rozpracované a na každé stránce knihy, moc nefandím. Jak to dopadlo se dozvíte v recenzi.

Pokud máte náladu na romantickou knihu, kde nechybí lehká erotika, pár tajemství, samozřejmě nějaké té lásky a také napětí, tak Ochránce bude správná volba. Je to příběh plný emocí, který vás nenechá si oddechnout, protože se pořád něco děje.

Oba hlavní hrdiny jsem si zamilovala, takže dám přednost v představení ženě.
Camille Loganová mě totiž zaujala už hned u prvních stránek a to tím, že jsem si říkala, že bych taková chtěla být. Sice se uvnitř třepe strachem, ale na povrchu je nebojácná a neohrožená bojovnice za svou vlastní svobodu. Dobře si uvědomuje, že patří mezi bohatou vrstvu díky svému velmi bohatému otci. Ten se snaží s ní manipulovat a plánovat ji život, tak aby vyhovoval jeho reputaci a obchodům, ale tomu se Cami velmi hlasitě a viditelně snaží bránit. Není žádná rozmazlená fiflena. Má za sebou velmi složité období, ze kterého se hodně dlouhou dobu znova dostávala na nohy. Když ji otec přiřadí bodyguarda, s tím, že je to jen opatření, protože přišla vyhrůžka, ale že už na tom pracuje, a brzo to bude vyřešené, má velké podezření, že s ní chce zase manipulovat a mít přehled o jejím životě. A takhle teda ne! A i přesto, když spatří Jakea Sharpa a zastaví se ji dech, tak má v plánu mu to osladit, aby vzal co nejdříve do zaječí.

Jake Sharp je ale jiná nátura. Ten své úkoly plní až do konce. Je to bývalý ostřelovač ze SAS, takže je zvyklý vydržet cokoliv. Přece ho nerozhází nějaká rozmazlená fiflena bohatého chlapa, co si myslí, že může všechno. Jake po skončení služby v armádě, která je zahalena velkým tajemstvím, potřeboval nějaký cíl, aby neskončil v blázinci a tak začal dělat osobní ochranku bohatým lidem, a je v tom nejlepší. Chladný, neohrožený, bez emocí. Vnitřně ale svádí jeden velký boj a to se svou minulostí.
Když uvidí Camille, je to jako bodnutím nožem do jeho srdce a on neví, jak si s tím poradit. Bude ta pravá, která mu pomůže najít nový smysl života, odpustit si a začít znova opravdu žít?

„Cokoliv, co moje dcera chce,“ zamumlá a mně zacukají rty.
„Cokoliv, co Camille chce,“ odpovím. „Já odejdu ze služby, až budu mít konkrétní důkaz, že Cami už není v nebezpečí. Mám čistý štít, Logane. Proto jste mě najal, ne?“ Zavěsím a odolám touze dodat, že se právě chystám dát jeho dceři to, co skutečně chce. Mě.“

Musím říct, že jsem ráda, že jsem si mohla Ochránce přečíst. Splnila mé kladné očekávání, a byla jsem spokojená. Má vše, co erotický román má mít. Erotické scény (kterých naštěstí není vůbec moc), romantickou lásku, napětí, sprostá slova, sarkasmus. Pro mě ještě navíc velké plus, však mě znáte, žádné detailní erotické scény na celou stránku, všechno vkusně provedené a naprosto padnoucí do příběhu.

Děj vás vezme sebou na dlouhou jízdu plnou emocí a také vás stále drží v napětí, protože tajemství Jakea se odhaluje až skoro na samotném konci, ale přesto se celý jeho příběh motá jen kolem toho. Samotnou mě překvapilo, jak to dopadlo, protože ať jsem si v hlavně představovala jakýkoliv scénář, tak tenhle mě nenapadl.

Velké plus je pro mě u knih, že když dojde na situaci, že musíte knihu odložit, tak než se k ní vrátíte, tak nad příběhem přemýšlíte, nepustí vás ani když nečtete a tohle Ochránce dokázal. Kapitoly jsou psané z obou pohledů hlavních aktérů, navazují na sebe tím, že se většinou začátek nové a konec staré prolínají, abyste věděli, co si oba myslí a prožívají ve stejné chvíli.

Pokud jde o doporučení, tak doporučuji opravdu všem, co fandí erotickým, ale i romantickým příběhům. Ano, najdete zde erotické scény, sprostá slova, sarkasmus, ale i tak je vše jak má být, tudíž všechny čtenářky nad 15 let mají mé požehnání, že neudělají chybu, když si tuto knihu přečtou.

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Cosmopolis, kde si knihu Ochránce můžete zakoupit.