Šéf, co tě nadzvedne – Winter Renshaw

Autor: Winter Renshaw
Počet stran: 312

Po bolestné zkušenosti se smrtí si uvědomím, že je načase změnit život. A to zásadně. První na řadě je moje práce. Práci novinářky miluju, ale svého šéfa, mediálního magnáta Westa Maxwella, nemůžu vystát. Jednoho dne mě donutí, abych v časovém presu přepsala celý článek, na kterém dřu, a tak sepíšu pořádně jízlivý sloupek na jeho počest a pak dám s plnou parádou výpověď. Ale West mě tak snadno nepustí. Nabídne mi novou, nečekanou pozici: dělat mentorku jeho vzpurné dospívající neteři. Bůhví proč s tím nakonec souhlasím – ráda pomáhám lidem a zároveň musím přiznat, že jsem zvědavá, jaký se za magnátem skrývá člověk. Záhy ale zjistím, že můj nový úkol je ještě větší výzva, než jsem očekávala. Čím víc poznávám soukromou stránku záhadného šéfa, tím víc nahlížím i do jeho srdce, které skrývá za ledovou fasádou. Stará Elle Westa nenáviděla ale možná – jen možná – ho nová Elle dokáže zkrotit.

Další knížka oblíbené autorky romantických příběhů, Winter Renshaw, má název Šéf, co tě nadzvedne. Nejde o žádnou výplň na knižním trhu, takových příběhů tu je hromada, ale důvod proč si ji přečíst je tu také a to, že autorka opravdu umí psát, takže si u čtení oddechnete a utečete z reality.

Jak už to tak bývá, u těchto příběhů, zlý chlap a poslušná dívka, hra na kočku a myš a objevování druhé tváře, kterou muž na svět neukazuje. Myslím, že tohle mluví za vše. Ale jednu výhodu to má, nemusíte u knížky Šéf, co tě nadzvedne přemýšlet a můžete si jen užívat škádlení hlavních hrdinů, jejich poznávání se a zjišťování, že se prostě nemůže dát na první pohled.
Líbila se mi Elle. Nebyla to žádná ufňukaná holčička, ale dokázala se sama za sebe postavit, což mi bylo hodně sympatické. A West? Podle popisu sexy chlap, který ale mě nijak nenadchl, ani neurazil.

„Když jsem zemřela, neviděla jsem Boha. Nepotkala jsem se s dalajlamou, Buddhou, matkou Terezou ani se svojí milovanou babičkou, která odešla náhle, když mi bylo dvanáct. Nikde žádný zástup blízkých, co by mě přišel přivítat. Žádné oslnivé světlo, žádná božská euforie. Naštěstí ale ani žádné peklo plné žhnoucích plamenů. Prostě jen černá, pustá prázdnota.“

Celý příběh Šéf, co tě nadzvedne je předvídatelný. Všichni, co se do čtení pustí, budou už od začátku vědět, jak tohle může dopadnout. Ale to, co oceníte u čtení, tak je způsob, jakým autorka všechno napsala. Vtipně, mile, přesně tak, aby vám čtení odsýpalo, abyste se na jeden večer odpoutali od reality a užili si ten slavný únik z ní, po kterém tolik čtenářů často touží.

Takže ač není kniha Šéf, co tě nadzvedne žádnou peckou, která zaplní díru na trhu, přesto je to romantika, kterou ráda doporučím čtenářům tohoto žánru, protože autorka umí opravdu psát tak, abyste si u čtení odpočinuli.

Hvězdné hodnocení: 3 z 5

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Beta, kde si knihu Šéf, co tě nadzvedne můžete zakoupit.